Szkoła Lemon w akcji „Ucz się języków”

Od dłuższego czasu w całej Polsce trwa społeczna kampania reklamowa pod hasłem „Pij mleko! Będziesz wielki”.

Kampania ta jest pierwszym elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, obejmującego długofalowe działania o charakterze społecznym.

Tym razem Stowarzyszenie ma zamiar promować naukę języków obcych pod hasłem: „Ucz się języków! ”. W akcję tę aktywnie włącza się również Szkoła Lemon, aby w bezprecedensowy sposób uświadomić zarówno dzieciom, młodzieży, jak i rodzicom jak duże znaczenie dla ich przyszłości może mieć nauka zagranicznych języków. Idea ta jest częścią projektu Marketing dla Przyszłości, który ma na celu wzmocnienie tych sfer, które decydują o konkurencyjności Polski.

Jednym z punktów kulminacyjnych akcji będzie udział w Gali Języków „Razem w różnorodności językowej”, która odbędzie się już 26 września 2011 roku, w Auli Politechniki Warszawskiej.

Idąc zatem za nową ideą zapraszamy wszystkich zainteresowanych do nauki.

Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Post Type Selectors

Ostatnie komentarze

ZOBACZ TAKŻE

Co najszybciej poprawi Twój angielski? Konwersacja!

Co najszybciej poprawi Twój angielski? Konwersacja!

W procesie nauki języka angielskiego, zarówno wśród uczniów, jak i dorosłych decydujących się na opanowanie tego języka, często podkreśla się jedno wyzwanie – opanowanie płynnej konwersacji. Wiele zapytań w wyszukiwarce Google, takich jak "lekcje mówienia po...

Nauka angielskiego jako postanowienie noworoczne – jak go dotrzymać?

Nauka angielskiego jako postanowienie noworoczne – jak go dotrzymać?

Nowy Rok zazwyczaj wiąże się z tworzeniem listy postanowień.Wielu z nas obiecuje sobie, że w nadchodzącym roku będą bogatsi, szczuplejsi, a może nawet rzucą palenie, ale zazwyczaj te plany szybko tracą na znaczeniu.Lista noworocznych postanowień, zapomniana po kilku...